La o masă rotundă organizată astăzi de Ministerul Economiei, Energiei și Turismului din Bulgaria, eveniment la care au participat atât autorități ale statului cât și experți în turism și oameni de afaceri cu activități în turism, au fost prezentate rezultatele sezonului trecut și au fost stabilite principalele ținte pentru viitorul sezon de iarnă.
Conform oficialilor bulgari, iarna trecută au vizitat stațiunile de iarnă bulgare 412.641 turiști străini care au generat venituri de 204 milioane de euro. Dintre aceștia, cei mai mulți au fost greci (172.845 persoane) și români – nu mai puțin de 113.110 persoane, în creștere cu 9,3% față de sezonul de iarnă 2009-2010.
Pentru sezonul următor au fost programate investiții importante în special în domeniul tehnic (zăpadă artificială, iluminarea pârtiilor, instalații de transport pe cablu, etc.) dar și în cel al competițiilor sportive generatoare de vizitatori. Astfel, după ce, anul trecut Bansko a găzduit o etapă a Cupei Mondiale la Schi, pentru iarna următoare își va depune candidatura și stațiunea Pamporovo.
Peste 113 mii de români au vizitat Bulgaria iarna trecută
20 aprilie 2011, 11:50
Ultima modificare în 20 aprilie 2011, 14:50
Abia au pășit pe plaja de la Albena primii turiști străini, în cazul de față 80 de germani, că autoritățile și hotelierii bulgari au început să își facă socotelile pentru sezonul de iarnă.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Elena Udrea vrea turism la Balta Suhaia
- BCR: Calendarul adoptării euro e pus în pericol de liberalizarea tarifelor la gaze
- Anul acesta vom avea grâu mai mult, dar pâine la fel de scumpă
- 25 de firme au bani de încasat în contul datoriilor istorice ale Irakului. Vezi care sunt acestea şi cât au de primit
- Elena Udrea promite că în luna mai încep primele lucrări în parteneritat public-privat
- România, pe locul trei în lume la numărul de branduri atrase în 2010
- H&M, Zara sau C&A funcţionează ca un magnet pentru atragere de noi chiriaşi
- Comunitatea oamenilor de afaceri cere să fie informată trimestrial cu privire la stadiul realizării proiectelor de infrastructură
- A crescut numărul de turiști
- BCR: Economia ar putea avansa cu 2% în 2011 şi cu 3,9% în 2012