Numărul paginilor româneşti de Facebook a crescut cu aproape 10% (9,79%), de la 15.600 de pagini la finalul lunii ianuarie până la cifra actuală de 17.127 pagini.
Clienţii pot urmări şi datele efective de performanţă: engaged users, engagement rate şi le pot compara cu media categoriei sau cu media unei liste proprii de pagini pe care o pot defini. “Astfel, cineva care administrează o pagină a unor produse lactate poate compara performanţa propriei pagini cu media paginilor similare/concurente de produse lactate”, a declarat Ionuţ Oprea, managerul agenţiei STANDOUT , care dezvoltă împreună cu Byte Flux serviciile Facebrands.ro şi Facebrands PRO.
Facebrands PRO arată întreaga imagine a activităţii pe Facebook din fiecare industrie, completând datele despre performanţa paginilor de Facebook cu informatii despre campaniile derulate de fiecare, precum şi despre elementele punctuale ale acestor campanii: ad-uri, tab-uri sau aplicaţii.
Datele Facebrands.ro şi Facebrands PRO arată că în acest moment există 4.740.340 utilizatori de Facebook în România, iar 4.110.000 (86,70%) dintre aceştia şi-au declarat oraşul. Cei mai mulţi sunt din Bucureşti (1.236.980, 30,1%), oraş urmat de Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi, cu peste 4% din total fiecare. Cifra de utilizatori pe oraşe şi judeţe poate fi găsită aici.