Peste 20.000-30.000 de posesori de brichete Zippo până la finalul anului în România

Celebra marcă de brichete Zippo își diversifică prezența pe piața românească.

Potrivit lui Andrei Lizar, director general al Tonka Distribution, distribuitorul oficial al mărcii în România, anul acesta sunt estimate a fi vândute 20.000-30.000 de brichete pe plan local. ”Ne așteptăm la o cotă de piață de 50-60%, excludem aici brichetele ieftine vândute la orice colț de stradă”, declară pentru Capital Lizar. Acesta menționează că pentru 2012 se așteaptă la o creștere de 100%, urmând ca din 2013, vânzările să crească anual cu 10%.

În România, prețul brichetelor Zippo pornește de la 70-150 de lei pentru cele clasice, însă poate ajunge și 30.000-40.000 pentru cele speciale, din metale prețioase. Deși business-ul din România nu are un volum foarte mare, în condițiile în care afacerile Zippo în Europa reprezintă 25% din întreg volumul, reprezentanții companiei iau în calcul deschiderea unui magazin monobrand la București, poate chiar la anul.