Este al doilea an în care compania de telefonie Orange pierde clienți. La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienți, în scădere cu 5% față de 2009. La 31 decembrie 2011, Orange România avea 10.262.065 clienţi, conform unui comunicat al companiei.
În 2011, Orange România a obţinut venituri de 937 milioane de euro, din care 239 milioane de euro în ultimul trimestru, iar acestea corespund în totalitate aşteptărilor companiei.
Deşi veniturile au scăzut cu 3,6% comparativ cu anul precedent, ultimul trimestru evidenţiază o tendinţă de revenire a veniturilor totale, cu o descreştere de doar 1,6% comparativ cu perioada corespunzătoare anului trecut.
Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,1 euro în 2010, în timp ce în 2011 venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82 euro, conform comunicatului Orange.
Vodafone a pierdut 1,5 milioane de clienţi în ultimul an
Vodafone România a încheiat anul 2011 cu 8,3 milioane de clienţi, mai puţin cu 15% decât avea sfârşitul anului 2010. Declinul, spun oficialii Vodafone, a fost cauzat de deconectarea utilizatorilor prepay inactivi.
Vodafone România avea 9,8 milioane de clienţi la sfârşitul anului 2010, cu 15% mai mult decât a raportat la finalul anului trecut.