British American Tobacco (BAT) România a anunțat în această săptămână extinderea rețelei de distribuție „glo”, cel mai nou produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul.
Începând cu această săptămână, consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, sunt disponibile în aproximativ 2.000 de magazine, lanțuri internaționale de supermarket-uri și benzinării din București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași. De asemenea, o echipă dedicată de ambasadori glo™ a fost recent înființată pentru a le facilita fumătorilor accesul la produs, precum și pentru a le oferi acestora mai multe informații cu privire la caracteristicile cheie și modul de utilizare. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).
Conform cercetărilor existente, vaporii produși de glo™ prin încălzirea tutunului conțin cu aproximativ 90% – 95% mai puține substanțe nocive decât fumul de țigară. De asemenea, glo™ produce mai puțin miros și nu generează scrum, în comparație cu fumatul clasic. La nivel global, peste 1.500 de oameni de știință, ingineri și specialiști în tutun lucrează în centrele de cercetare și dezvoltare ale companiei. Din 2012, British American Tobacco a investit peste 2,5 miliarde dolari în aceste alternative cu potențial de risc redus la fumatul tradițional.
Lansarea glo™ face parte din strategia globală a British American Tobacco de a oferi consumatorilor noi modalități de a se bucura de tutun, prin intermediul unor produse de nouă generație cu potențial de risc redus. „Extinderea este o parte vitală a angajamentului companiei și a eforturilor noastre de a crește gradul de informare și conștientizare cu privire la aceste noi produse de ultimă generație pe care le-am lansat în magazinul nostru din București în luna decembrie a anului trecut. Prin creșterea accesului la produsele cu potențial de risc redus și prin intermediul ambasadorilor noștri care informează consumatorii cu privire la modul în care funcționează glo™, putem să sprijinim mai bine orice fumător care ar putea avea în vedere trecerea la această alternativă cu potențial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director la British American Tobacco.
Un produs asemănător, denumit „iqos”, se află de curând și în portofoliul concurenților de la Philip Morris. Aceștia susțin că au deja peste trei milioane de utilizatori la nivel global.