În 2016, Antibiotice a raportat un profit net de 30,4 milioane de lei, cu 12% mai mare decât cel din 2015 și o valoare a veniturilor din vânzări de circa 332,4 milioane de lei.
Principalele piețe geografice pentru exporturile companiei sunt Asia (China, India, Vietnam), America de Nord (SUA, Canada) și Europa (Germania, Olanda, Țările Baltice, Danemarca, Serbia etc.), urmate de zona Orientului Mijlociu, Rusia & C.S.I., America de Sud și Africa.
În ceea ce privește piața Statelor Unite ale Americii, aici Antibiotice a înregistrat cel mai mare procent de creștere în anul 2016, comparativ cu anul anterior, generat atât de creșterea volumelor de produse sterile penicilinice forme finite cât și de Nistatină, substanță activă, unde livrările au crescut cu 25%. Totuși, cea mai mare pondere în exporturile de produse finite au avut-o produsele antiinfecțioase, urmate de cele pentru tractul digestiv și metabolism, cardiovasculare, dermatologice și cele din categoria sistemului musculo-scheletic.
Totodată, în 2016, Antibotice a deschis o reprezentanță externă în Vietnam. Aceasta urmează să devină operațională începând cu anul 2017, în scopul dezvoltării vânzărilor.
La ora actuală, Antibiotice are încheiate parteneriate strategice de promovare exclusivă a produselor sale, cu firme locale din Republica Moldova și Serbia.
Compania este deţinută majoritar de stat prin intermediul Ministerului Sănătăţii (cu 53% din acţiuni). Antibiotice Iaşi a fost prima fabrică din România şi din Europa de Sud-Est care a început să producă penicilină în 1955.