Numărul de utilizatori români pe reţeaua socială Facebook a depăşit 4,4 milioane, din care peste 91% şi-au declarat oraşul de reşedinţă, conform informaţiilor publicate joi de Facebrands.
Numărul de utilizatori ai acestei reţele sociale a crescut cu 83% faţă de începutul anului 2011, când număra doar 2,4 milioane de utilizatori şi cu 5,8% faţă de luna decembrie 2011, când cifra acestora ajunsese la 4,16 milioane, scrie Agerpres.
Din datele culese de serviciile Facebrands şi Facebrands PRO, 4,03 milioane de de utilizatori ai reţelei sociale Facebook şi-au declarat în profilul creat pe această reţea oraşul de reşedinţă. Procentul utilizatorilor români de Facebook care şi-au declarat oraşul de reşedinţă s-a dublat faţă de luna ianuarie 2011, când se situa la 48%.
Conform ultimelor date, cei mai mulţi utilizatori ai reţelei Facebook în România sunt în Bucureşti (1,053 milioane – 26,13%), urmat de Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi, cu peste 4% din total. Împărţirea geografică a utilizatorilor români de Facebook pe regiuni arată că Muntenia (inclusiv Bucureşti) deţine 38,64 procente, Transilvania – 19,18%, Moldova – 14,24%, Banat – 6,23%, Oltenia – 6,14%, Dobrogea – 5,24%, Crişana – 4,15%, Bucovina – 3,25%, Maramureş – 2,75%
De asemenea, către aceşti utilizatori au fost afişate în ultimele 4 luni peste 11.000 de ad-uri şi au fost create pe cele 15.600 de pagini monitorizate peste 6000 de tab-uri, strânse de echipa Facebrands PRO într-un modul dedicat de Intelligence, disponibil în cadrul oricărui abonament Facebrands PRO.
Facebrands.ro monitorizează acum peste 15.600 de pagini create pe Facebook de persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc), arătând creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.