În următorii 20 de ani (2016-2035), conform Airbus Global Market Forecast, traficul de pasageri va crește la o medie de 4,5% pe an, ducând la o necesitate de peste 33.000 de aeronave noi cu peste 100 de locuri (32.425 aeronave de pasageri și 645 cargouri mai mari de 10 tone), în valoare de 5,2 trilioane de dolari americani.
Până în 2035, flota de aeronave din lume se va dubla de la 19.500 câte sunt astăzi până la aproape 40.000. Aproximativ 13.000 de aeronave de pasageri și cargobot vor fi înlocuite cu aeronave eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil.
Urbanizarea și creșterea bunăstării în economiile emergente, în special în Asia, alimentează creșterea traficului aerian.
Cu o populație cumulată de peste șase miliarde de oameni, aceste economii vor crește cu 5,6% pe an, iar înclinația spre călătorie se va tripla la 75% din populația acestora. În 10 ani, traficul aerian intern din China va deveni cel mai mare din lume. În economii precum Europa de Vest sau America de Nord, creșterea a traficului aerian va fi de 3,7% procente.
În timp ce PIB-ul rămâne un factor cheie în creșterea traficului, observăm consumul privat (o componentă a PIB), devenind o variabilă economică mai semnificativă asupra unor fluxuri importante, inclusiv din interiorul Chinei și Indiei. Clasele de mijloc din piețele emergente se vor dubla la 3,5 miliarde de oameni până în 2035.