”Asociaţia Litoral – Delta Dunării va demara şi în acest an o campanie de publicitate în mass-media din Israel, un proiect de succes al Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, care a dovedit că atrage incoming cu o creştere spectaculoasă de turişti israelieni pe litoralul românesc. Prin acest proiect independent al Asociaţiei, finanţat din bugetul taxei de promovare a staţiunii Mamaia, am reuşit să atragem interesul unui touroperator străin, care a avut încredere în produsul turistic litoralul românesc şi cu care am reuşit să creştem numărul de turişti străini pe litoral, de pe o piaţă externă pe care nu am avut-o niciodată în această destinaţie”, a spus Corina Martin, preşedintele ALDD, după prima zi a târgului de la Tel Aviv.
În urma unui proiect reuşit în 2015, prin care Asociaţia Litoral – Delta Dunării a susţinut în mod independent printr-o campanie de publicitate promovarea staţiunii Mamaia prin intermediul a cinci posturi de radio din Israel, în 2015 au ajuns pe litoral 4.500 turişti israelieni, care au consumat servicii turistice în valoare de 4,5 milioane dolari pentru pachete de vacanţă şi excursii opţionale la atracţiile din Constanţa şi Tulcea.
”Piaţa din Israel este foarte importantă pentru turismul din România, pentru că sunt foarte mulţi turişti israelieni care doresc să vină în România. Litoralul este capabil să ofere servicii de calitate, iar cele trei chartere pe săptămână sunt dovada că suntem capabili să susţinem aceste servicii de calitate. Sper că anul viitor să avem în fiecare zi zboruri din Israel”, a precizat preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), Aurelian Marin, citat de Agerpres.
După târgurile de turism de la Londra şi Tel Aviv, ALDD va continua promovarea litoralului românesc şi a Deltei Dunării la târgurile de turism de la Milano, Bucureşti, Chişinău, Berlin, Moscova şi Cracovia (la târgul de companii aeriene Routes).