Peste 7.500 de francezi îşi iubesc Dacia

"J'aime ma Dacia"! (Îmi iubesc Dacia, n.r.) Acesta a fost sloganul celei de-a doua ediţii a Marelui Picnic Dacia, organizat în două regiuni din Hexagon, unde au participat, în total, peste 7.500 de persoane. Evenimentul a fost un real succes, depăşind estimările organizatorilor. Mai mult, posesorii de Dacia au participat la realizarea din avion a două fotografii, aceştia fiind aşezaţi în forma expresiilor "Dacia 2010" şi "J'aime ma Dacia". Bernard Cambier, directo

„J’aime ma Dacia”! (Îmi iubesc Dacia, n.r.) Acesta a fost sloganul celei de-a doua ediţii a Marelui Picnic Dacia, organizat în două regiuni din Hexagon, unde au participat, în total, peste 7.500 de persoane. Evenimentul a fost un real succes, depăşind estimările organizatorilor.

Mai mult, posesorii de Dacia au participat la realizarea din avion a două fotografii, aceştia fiind aşezaţi în forma expresiilor „Dacia 2010” şi „J’aime ma Dacia”.

Bernard Cambier, director comercial al Dacia, spune că evenimentul din acest week-end a demonstrat că este vorba de un fenomen social, pus sub emblema Dacia Attitude, iar numărul celor care au venit aici demonstrează ataşamentul acestora faţă de această marcă.

Conform unui studiu efectuat recent, Dacia este pe locul al doilea în topul celor mai mari mărci de automobile din Franţa, după Audi.

Lansată în Franţa în 2010, Dacia a devenit, în doar 5 ani, cel de-al patrulea mare actor pe piaţa auto franceză, după Renault, Peugeot şi Citroen, cu o cotă de piaţă de peste 8% şi cu o creştere de 125% în perioada ianuarie-august 2010 faţă de perioada similară a anului trecut.