În cazul a peste 90% dintre companii, lipsa de interconectare a proceselor ce asigură fluxul operațional, adică inexistența legăturilor dintre aplicațiile de procesare a facturilor, a documentelor, care țin evidența intrărilor și ieșirilor de mărfuri, ERP-urile folosite, programele contabile etc., generează pierderi de zeci și sute de mii de euro anual/companie.
Există o nevoie acută de digitalizare în rândul companiilor din România
„Există o nevoie acută de digitalizare în rândul companiilor din România. În contextul ultimilor 3 ani în care deciziile de digitalizare au fost amânate, companiile locale resimt acum presiunea și mai mare a investițiilor în această direcție doar pentru a ține pasul. Spre deosebire de anii trecuți, managerii și antreprenorii înțeleg nevoia digitalizării proceselor, însă, momentan, o proporție covârșitoare nu știe cum să abordeze transformarea digitală”, spune Natalia Lepădatu, cofondator DigiSinergy, menționând că, în prezent, cea mai mare barieră în calea digitalizării o reprezintă lipsa interconectării aplicațiilor, utilizarea de tehnologii învechite și a unei arhitecturi ce nu permite interconectarea.
DigiSinergy lansează, în acest context, InvOn Enterprise, o soluție de tip cloud privat, la care a adăugat, pe lângă tehnologiile proprietare de inteligență artificială, tehnologii de interconectare bazate pe software RPA (Robotic Process Automation), oferind o interconectare ușoară și un flux de lucru adaptat oricăror nevoi.
Soluția este destinată companiilor mari și medii
Soluția este destinată companiilor mari și medii care caută, în special, soluții de automatizare și integrare cu aplicațiile deja existente, care sa le disturbe cât mai puțin procesele actuale. InvOn Enterprise vine ca o soluție complementară, care se adaptează la orice soluții existente, fie că sunt comune pe piața din România, fie ca sunt aplicații software din afară, utilizate din rațiuni de armonizare la nivel de grup.
InvOn Enterprise permite conectarea la sisteme ERP performante cum sunt SAP și Navision/Microsoft Dynamics NAV și folosește roboți care funcționează direct pe interfața acestor programe software (roboți UiPath sau Microsoft Power Automate), scutind companiile de investiții majore generate de automatizări ale soluțiilor deja instalate.
„În cazul unei companii cu 2.000 de facturi de achiziție, fiecare a câte 10 – 20 de linii, introducerea manuală de date cumulează peste 330 de ore consumate lunar. Cu un minimum de automatizare, timpul de procesare a facturilor este înjumătățit. Asta înseamnă că un angajat full-time într-o companie se va ocupa exclusiv de procesarea facturilor.
Cu noua soluție InvOn Enterprise, care procesează peste 600 facturi/oră, timpul de lucru dedicat acestui task este redus la doar câteva ore ”, mai spune Natalia Lepădatu.
Lansarea soluției de automatizare InvOn Enterprise vine și cu o nouă abordare asupra suitei de produse din portofoliul DigiSinergy, investițiile de anul acesta orientându-se pe creșterea gradului de robotizare a aplicațiilor și pe dezvoltarea aplicațiilor existente pe segmente de clienți, ce vor avea acces la soluții adaptate nevoilor acestora.
Despre DigiSinergy
Compania de tehnologie DigiSinergy își propune să pună în piață produse inovatoare, digitale, disruptive, care vor crea o sinergie cu utilizatorii, pentru a spori performanța afacerilor.