Cea mai dinamică sferă de business rămâne în continuare rețeaua de laboratoare care, în trimestrul trei, a înregistrat o creștere a veniturilor de 33% față de aceeași perioadă a anului trecut, numărul total de analize procesate fiind de peste 876.000. La nivelul rețelelor de hyperclinici și spitale ritmul de creștere a rămas constant, volumul de pacienți plătitori înregistrând în ultimele 3 luni o creștere de 15%, pâna la 560.000 de persoane.

Și în sfera abonamentelor medicale MedLife a păstrat un trend crescător. Astfel la nivelul trimestrului trei compania a raportat creșteri de până la 10% în condițiile în care piața abonamentelor a continuat să scadă. Astfel, în primele 9 luni MedLife și-a crescut portofoliul de clienți corporate cu 52.200 abonați, dintre care 19.900 în trimestrul trei.

“Ne apropiem cu pași siguri de „majorat”, 18 ani de activitate în România, etapă la care am reușit nu numai să reconfirmăm calitatea noastră de lider de piață în domeniul serviciilor medicale private, dar și să ne mândrim cu un business solid și stabil care integrează toate serviciile într-un sistem medical sănătos: de la investigații clinice și paraclinice, la servicii de spitalizare și intervenții chirurgicale complexe. În  2012, conform cifrelor publicate de Ministerul de Finanțe, ne-am mărit substanțial ecartul față de competitori și ne-am crescut cota de piață la 15%, acest procent urmând să crescă și mai mult anul viitor odată cu extinderea lanțului de hyperclinici în cele mai mari orașe din țară. Odată ce ne-am relaxat în ceea ce privește poziția de lider, prin prisma rezultatelor financiare și nu numai, vom pune mai puțin presiune pe dezvoltare și ne vom concentra pe creșterea profitabilității. În acest an, vom avea un profit operațional de 10 mil EURO și sperăm să îl creștem la 15 milioane de euro în următorii doi ani” a declarat Mihai Marcu, Președinte CA MedLife.

La nivelul anului 2013 reprezentanții MedLife au anunțat o cifră de afaceri de 72 de milioane de euro și mențin aceste estimări în ciuda unor valori contractuale cu CNAS mult inferioare celor bugetate, ca urmare a schimbării regulilor chiar înainte de contractare. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri cumulată de 63 milioane euro, iar cifra de afaceri consolidată și auditată la nivel de grup, conform standardelor internaționale, a fost de aproximativ 59 de milioane euro.

Ne dorim foarte mult ca la contractarea pentru anul 2014, CNAS și Ministerul Sănătății să modifice actualele criterii subiective, în special să desființeze comisiile paritare CNAS – Ministerul Sănătății, care pot, în totală lipsă de transparență, să acorde excepții de le regulă în ceea ce privește distribuirea fondurile publice”, a mai spus Mihai Marcu. 

MedLife activează pe piața din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locală.