Peter Barta, Fundația Post Privatizare: Companiilor nu ar trebui să le fie teamă să-și concedieze clienții

„În România nu există customer service așa cum vedem la americani. Noi nu avem cultură pentru așa ceva. Dacă vrobești cu oameni de afaceri și le spui de customer intention, se uită la tine și te-ntreabă despre ce vorbești?”, spune Peter Barta, CEO-ul Fundației Post Privatizare. În opinia sa, abordarea pe care e nevoie să o aibă un antreprenor trebuie să fie una pe termen lung. „Aici ne caracterizează faptul că nu gândim pe termen lung și vrem acum: - acum vreau să-mi cresc cifra de afaceri - , -acum vreau să am mai mulți clienți-. Orice investiție pe care o faci trebuie să fie mai bine pe termen lung, pentru că dacă atragi un client bun, el vine cu zeci de benficii”, explică el.

O altă problemă în mediul de business, pare să fie aceea că multe companii par să se teamă să-și concedieze clienții. „Mă uit la multe companii și mă întreb, domnule, care e profitul pe care ți-l aduce clientul respectiv? de ce nu renunți la el? În România, companiile nu-și concediază clienții, eu cred că e nevoie ca tot mai multe firme să vadă acest lucru ca o strategie de business, ca un elemnt important al strategiei lor de a crește”, a spus Peter Barta, în cadrul conferinței „Performanta IMM: Bani, Idei, Actiune”,organizată de Risco..