România reprezintă una dintre principalele piețe din portofoliul lui Peter Pullem, companiile aeriene din grup – Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS – operând peste 135 de zboruri săptămânale din București, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara și Iași. În plus, începând cu 27 martie, frecvența zborurilor de la Sibiu la Munchen crește de la 2 la 3 pe zi.
Peter Pullem (53 de ani) are o experiență extinsă în managementul companiilor aeriene. El și-a început cariera în grupul Lufthansa în 1986, alăturându-se departamentului de vânzări al companiei Lufthansa. Ulterior, a deținut numeroase funcții de conducere în departamentele de management de produs, logistică, relații comerciale cu alte companii aeriene, precum și administrarea canalelor de distribuție.
În anul 2000, noul director de vânzări a intrat în echipa companiei de transport Thomas Cook AG, preluând coordonarea tuturor activităților de vânzări și distribuție. După 4 ani, s-a întors în Lufthansa Group în poziția de Director de vânzări al Lufthansa Cargo pentru Germania, Europa și Africa. În 2007, a devenit Managing Director al Lufthansa Worldshop, funcție pe care a deținut-o timp de 7 ani. Apoi, din 2014, Peter Pullem a fost numit Vicepreședinte de vânzări și marketing pentru piețele internaționale în cadrul SWISS, funcție pe care a deținut-o până la noua numire.
Peter Pullem deține o diplomă în Economia Afacerilor de la Universitatea de Științe Aplicate din Rendsburg, este căsătorit și are doi copii. El a preluat noua funcție de la Ofer Kisch, care a deținut această poziție timp de 6 ani.