Deși în multe cazuri prezentarea acestui model este estimată pentru Salonul Auto de la Paris din 2012, se pare că francezii vor grăbi prezentarea oficială, încercând să lanseze varianta cu cinci uși fie la expoziția de la Geneva din primăvara anului viitor, fie la cea de la Frankfurt din toamna acestui an.
Dacă despre momentul lansării oficiale nu există ecât zvonuri, în privința detaliilor jurnaliștii auto par să se apropie tot mai mult de variantele finale. Astfel, se pare că viitorul 208 va avea nu mai puțin de patru variante la care se va adăuga și crossoverul 2008. Cele patru declinări ale caroseriei luate în calcul de jurnaliștii de la AutoExpress, AutoBild sau L’Automobile Magazine sunt: trei uși, cinci uși, cabriolet și o impresionantă versiune GTI. Este chiar posibil să existe în intențiile francezilor și o varantă break. Având în vedere această avalanșă de modele grupate sub numele 208 este foarte probabil ca lansările să fie făcute treptat, începând cu Frankfurt 2011 și încheind cu Paris 2012.
În privința schimbărilor de design, acestea sunt destul de pronunțate. Partea frontală este o nouă interpretare, redusă la scară, a recentului 508. Versiunea GTI va beneficia, pe lângă o gamă de motoare de origine BMW, și de un aspect mai sportiv care va împrumuta, în partea din spate, câteva dintre detaliile actualului RCZ, concurentul modelului german Audi TT. Și varianta CC se va delimita puternic de versiunile cu trei și cinci uși având un aspect modern, elegant și sportiv, cu o caroserie alungită în partea din spate pentru a face loc plafonului pliabil, în timp ce crossoverul 2008 va fi construit pornind de la actualul concept HR1 și având ca țintă clară Nissan Juke.