În dezvoltarea noului 308, producătorul din Hexagon a încercat să înglobeze cam tot ce are mai nou și mai bun, pornind de la platforma modulară EMP2 – grație căreia modelul se poate lăuda cu titlul de cel mai ușor model de segment C – până la detalii preluate de la conceptul SR1.
Spre deosebire de mulți dintre concurenții direcți, noul Peugeot 308 mizează pe un design exterior simplu și eficient și pe un habitaclu din care iese în evidență i-Cockpit-ul compus dintr-un volan cu diametru redus, un afişaj de tip „head-up“ pentru a citi cu uşurinţă informaţiile dorite, o consolă centrală înălţată şi un touchscreen de 9,7 inci.
Clienții români vor putea opta, încă din octombrie, pentru unul dintre cele cinci propulsoare alimentate cu benzină sau motorină disponibile, urmând ca, din primăvara anului viitor, să aibă la dispoziție și un motor cu trei cilindri de 1.2 litri e-THP.
Articol publicat în Suplimentul Auto Capital care a apărut împreună cu revista Capital și cu Evenimentul Zilei pe 30 septembrie 2013.