Automobilele Peugeot 508 şi Volkswagen Eos sunt promovate prin reclame care au la bază aceeaşi idee. Cine a copiat pe cine?
Reclama la modelul Peugeot 508 a fost realizată de agenţia franceză BETC Euro RSCG, în timp ce reclama la noul VW Eos aparţine celor de la Tribal DDB Berlin. Francezii susţin ca reclama lor este mai bună, dar ideea este practic aceeaşi, un angajat copleşit de programul său găseşte relaxarea atunci când se urcă la volanul maşinii.
Peugeot 508 a fost lansat anul trecut şi se bate în acelaşi segment cu Opel Insignia, Ford Mondeo și VW Passat. Maşina dispune de patru linii de echipare: Access, Active, Allure, GT, iar preţul de pornire pentru vârful de gamă este de 19.795 de euro.
Volkswagen Eos are la bază platforma lui Golf VI şi se remarcă prin noua parte frontală care seamănă acum cu cea a lui Touareg. Preţul noului Eos porneşte de la 22.000 de euro , iar cele trei nivele de echipare sunt SE, Sport şi Exclusive.
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/0Ky7tn65r34" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/tuFQlSUDW7k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>