Investíția face parte dintr-un program mai amplu care are ca scop reducerea impactului asupra mediului, prin reducerea consumului de resurse naturale, a emisiilor de gaze cu efect de seră şi a cantităţii de deşeuri generate.
“Continuăm investiţiile în modernizarea fabricii şi creşterea eficienţei energetice. Capacitatea fabricii noastre de a răspunde prompt la nevoile pieţei şi de a le oferi consumatorilor adulţi produse de înaltă calitate a fost unul din factorii cheie care au contribuit la o producţie record în 2011. Peste 80% din această producție a fost destinată exportului.”, a declarat Sergey Slipchenko, Director General, Philip Morris România şi Bulgaria.
Philip Morris România are în jur de 800 de angajaţi, din care aproximativ 500 lucrează în fabrica din Otopeni.
Philip Morris investește 1 milion de euro în eficiența energetică a fabricii din Otopeni
24 ianuarie 2012, 11:46
Ultima modificare în 24 ianuarie 2012, 13:46
Philip Morris România investeşte un milion de euro în modernizarea fabricii din Otopeni, constând în instalarea unei noi unităţi de răcire eficientă din punct de vedere energetic. Se preconizează că această investiţie va genera o scădere de 5% a consumului de energie al fabricii, începând cu acest an.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Peste 4 miliarde de clipuri sunt urmărite pe Youtube în fiecare zi
- Ekol intră în România cu servicii logistice pe calea ferată
- Românii îşi tratează dinţii la mall
- Rompetrol se împrumută cu 55 de milioane de euro de la RBS
- Facebook, chemată în instanţă din cauza cuvântului “timeline”
- Metro, Real, Premium Aerotec și Continental, principalele investiții germane în România
- Nemții cumpără tot mai multe produse românești. Exportul a crescut cu peste 31%
- Pentru prima dată, Artmark scoate la vânzare lucrări semnate de Brâncuși
- În China, internauții fac mai mulți bani decât publicațiile pe hârtie
- Un proiect românesc, Summify, a fost achiziţionat de Twitter şi va fi…închis