Philips a raportat o cifra de afaceri pe 2007 de 95 de milioane de euro, cu o crestere de 32% fata de anul precedent, pentru fiecare divizie cresterile fiind de 300% pentru Healthcare, 25 % pentru produsele electrocasnice si de 70% pentru produsele electronice. Planul strategic global comunicat la sfarsitul anului 2007, intitulat generic „Viziunea 2010” vizeaza o mai buna consolidare a pozitionarii Philips. Pe plan international, pana in 2010, compania se asteapta
Philips a raportat o cifra de afaceri pe 2007 de 95 de milioane de euro, cu o crestere de 32% fata de anul precedent, pentru fiecare divizie cresterile fiind de 300% pentru Healthcare, 25 % pentru produsele electrocasnice si de 70% pentru produsele electronice.
Planul strategic global comunicat la sfarsitul anului 2007, intitulat generic „Viziunea 2010” vizeaza o mai buna consolidare a pozitionarii Philips.
Pe plan international, pana in 2010, compania se asteapta ca indicele EBITA al afacerilor sale curente sa depaseasca 10%. Philips doreste sa obtina o crestere medie anuala a vanzarilor de cel putin 6%, pentru perioada 2008-2010 si sa dubleze valoarea EBITA per actiune, fata de nivelul ei din 2007.
Data: 6 martie 208
Sursa: Philips