Arnaud Barral, directorul de marketing al mărcii Dacia pentru Europa de Vest, a declarat că marca pe care o reprezintă „rezistă crizei”. În ciuda scăderii accentuate a pieţei auto europene, modelele Dacia au rezultate în creştere faţă de anul anterior. „ A existat întotdeauna în Europa o piaţă a cumpărătorilor pragmatici care caută cobinaţia de preţ, echipamente şi versatilitate oferite de Logan”, a declarat Barral citat de Automotive News Europe (ANE). Conform datelor statistice, modelul Logan continuă să placă clienţilor atenţi cu bugetul propriu din Franţa, Germania şi Spania, în timp versiunea Sandero alimentată cu gaz petriolier lichefiat (GPL) înregistrează succes în Italia. În primele 10 luni ale anului, vânzările Dacia din Europa au crescut cu 42,6% până la 89.755 de unităţi faţă de 80.000 vândute în tot anul 2007. Şi asta în timp ce JD Power anunţă că piaţa europeană a scăzut cu încă 25% în noiembrie dar Vânzările Dacia continuă să crească.

În privinţa opririi temporare a producţiei Barral a declarat că „este nevoie să limităm stocurile pentru că ştim că pieţele scad şi situaţia va fi chiar mai rea. Obiectivul nostru este de a rezista crizei dar există întotdeauna pericolul de a fi prinşi de curent.”

Astăzi, 8 decembrie, la Automobile Dacia, se desfăşoară o şedinţă în care vor fi luate decizii importante în privinţa evoluţiei viitoare a situaţiei de la uzina din Mioveni.