Acest segment de piață include în proporții variate și cu un potențial de creștere spectaculos produse precum: îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, ceasuri, cosmetice, produse de îngrijire, parfumuri etc. Un alt aspect demn de luat în considerare este că valoarea medie a comenzilor a crescut, consecință a creșterii salariilor, a consolidării încrederii în magazinele online și a sporirii apetenței pentru produse de calitate mai înaltă. Se estimează chiar că, în următorii 5 ani, achiziția pe segmentul Fashon & Beauty o va depăși pe cea a achizițiilor din gama Electronice, IT &C.
Așteptăm cu mare interes și datele pentru sfârșitul anului 2018.
Cu aceste statistici îmbucurătoare, chiar dacă nu știm exact care este ponderea produselor cosmetice și a parfumurilor în categoria Fashon & Beauty, putem totuși anticipa că motorul creșterii vânzărilor de produse de îngrijire vor fi magazinele online. Tendința generală de cumpărare de produse de îngrijire, cosmetice și parfumuri din magazine online este una de creștere constantă, atât a valorii generale, cât și a valorii medii a comenzii.
Principalele motive pentru care românii aleg să achiziționeze din ce în ce mai multe produse cosmetice online sunt:
• este mult mai comod să cumperi online
• varietatea de produse este mult mai mare
• există mult mai multe detalii și informații despre produse
• se pot compara mult mai ușor prețurile
• pot fi găsite mult mai ușor promoții și cosmetice online ieftine
• se economisește timp și efort
• produsele pot fi primite rapid
• politica de plăți și retur este flexibilă și convenabilă.
Chiar dacă nevoia de produse de îngrijire și de produse cosmetice este mult mai mare decât cea privind nevoia de achiziție de produse tehnice, IT & C, vânzările online de cosmetice nu vor putea atinge niciodată nivelul acestora din urmă datorită unor particularității ale domeniului, ce țin de gusturi și de preferințe, pe care orice persoană care își dorește un anumit tip de produse o înțelege.
Într-adevăr, există o serie de produse cosmetice ieftine, șampoane, balsamuri, vopsele de păr, loțiuni și creme de corp, geluri de duș etc., care pot fi achiziționate din orice tip de magazin online. Dar atunci când vine vorba de anumite produse și gusturi personale, simplele descrieri și informații de pe site-uri, nu sunt suficiente pentru luarea deciziei, decât dacă am testat sau am folosit deja acel produs. Alegerea unui parfum poate fi o astfel de situație.
Însă, chiar și atunci când trebuie să alegem un parfum, există numeroase indicii care ne pot ajuta în alegerea variantei cele mai potrivite. Dacă știm foarte clar care sunt mărcile și denumirile parfumurilor care ne plac, care sunt tipurile de mirosuri, arome și particularității de combinații pe care le preferăm, putem face o alegere bună chiar și online.
Indiferent de tipul de produse cosmetice pe care doriți să-l cumpărați, fie că vorbim de produse cosmetice ieftine sau de parfumuri, puteți alege cu încredere variantele diverse dintr-un magazin online deja cu autoritate și recomandări cum este Esteto.ro.