Vânzările de laptopuri pe piaţa românească au scăzut în primul semestru al anului cu 50%, la circa 100.000 de unităţi, iar pe întregul an nu vor depăşi 250.000 de unităţi, conform datelor IDC, citate de Lucian Condruz, reprezentantul pentru România al companiei japoneze Toshiba.
„ Scăderea a fost mare (în primul semestru – n.r.), însă este mult mai dramatică pentru întregul an. Estimările inţiale arătau un volum anual de 900.000 de unităţi. Cota Toshiba pe piaţa românească a notebook-urilor a fost de 12-13% în primele şase luni, nivel pe care vrem să îl păstrăm pentru întregul an”, a declarat, Condruz.
La nivelul anului trecut, Toshiba a vândut în România 64.000 de notebook-uri.
Condruz a adăugat că piaţa românească a înregistrat o scădere accentuată în intervalul ianuarie-iunie 2009, în timp ce în majoritatea ţărilor din regiune, cum ar fi Croaţia, Ungaria şi Bulgaria, declinul nu a depăşit 10%.
SURSA: Mediafax