Vânzările de laptopuri pe piaţa românească au scăzut în primul semestru al anului cu 50%, la circa 100.000 de unităţi, iar pe întregul an nu vor depăşi 250.000 de unităţi, conform datelor IDC, citate de Lucian Condruz, reprezentantul pentru România al companiei japoneze Toshiba. „ Scăderea a fost mare (în primul semestru - n.r.), însă este mult mai dramatică pentru întregul an. Estimările inţiale arătau un volum anual de 900.000 de unităţi. Cota Toshiba pe piaţa
Vânzările de laptopuri pe piaţa românească au scăzut în primul semestru al anului cu 50%, la circa 100.000 de unităţi, iar pe întregul an nu vor depăşi 250.000 de unităţi, conform datelor IDC, citate de Lucian Condruz, reprezentantul pentru România al companiei japoneze Toshiba.
„ Scăderea a fost mare (în primul semestru – n.r.), însă este mult mai dramatică pentru întregul an. Estimările inţiale arătau un volum anual de 900.000 de unităţi. Cota Toshiba pe piaţa românească a notebook-urilor a fost de 12-13% în primele şase luni, nivel pe care vrem să îl păstrăm pentru întregul an”, a declarat, Condruz.
La nivelul anului trecut, Toshiba a vândut în România 64.000 de notebook-uri.
Condruz a adăugat că piaţa românească a înregistrat o scădere accentuată în intervalul ianuarie-iunie 2009, în timp ce în majoritatea ţărilor din regiune, cum ar fi Croaţia, Ungaria şi Bulgaria, declinul nu a depăşit 10%.
SURSA: Mediafax