Reprezentanţii Grupului Flamingo International estimează că piaţa de notebook-uri şi PC-uri va atinge valoarea de 500 milioane RON în a doua jumătate a anului 2008, vânzările de notebook-uri urmând să atingă valoarea de 300 milioane RON, iar cele de PC–uri valoarea de 200 milioane RON în această perioadă.

Potrivit reprezentanţilor companiei, cele mai solicitate branduri pe acest segment de produse vor fi în continuare HP, Fujitsu Siemens Acer şi Toshiba.

În ceea ce priveşte vânzările Grupului Flamingo, reprezentanţii companiei se aşteată ca în a doua jumătate a anului acesta să atingă o cotă de piaţă de peste 10% din valoarea totală a pieţei locale de notebook-uri şi PC-uri, această valoare putând fi chiar depăşită.

„Având în vedere faptul că în sezonul de vârf clienţii preferă să cumpere în special din magazinele cu suprafeţe mari de vânzare, credem că am putea depăşi chiar estimările de 10% pe segmentul de notebook-uri şi PC-uri în a doua parte a anului”, a mai declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

În ultimele două luni, Flamingo International a atins o cotă de piaţă de 9,5% pe segmentul de notebook-uri, în timp ce pe segmentul de PC-uri retaierul a înregistrat o cotă de piaţă de 9%.

Sursa: Flamingo