Potrivit datelor companiei, divizia Retail a avut o contribuție de 68% la atingerea obiectivului cifrei de afaceri, Horeca a înregistrat 28%, iar divizia Mobilier 4%.
Totodată, cotele de piață ale DAAS s-au majorat de la 28,4% la 31,7% în 2011 pentru Retail și de la 13,5% la 14,5 % pentru divizia Horeca.
În 2005, compania a intrat pe piața frigului comercial, dotând cu echipamente frigorifice primul magazin Real din România, urmat de altele din rețea, precum și de Auchan, Mega Image, Billa, Cora, Interex și, mai recent, Kaufland, Carrefour, Lidl și Metro.
„Am reușit în 2011 să revenim, odată cu piața de Retail, pe un trend ascendent, adăugând peste trei procente la cota noastră de piață și restabilind ierarhia de business”, spune Daniel Mocanu, director general și acționar al companiei.
Anul trecut, DAAS a adăugat în portofoliu proiecte integrate de dotări bucătării și baruri profesionale pentru National Arena, Ramada Pitești, J.W. Marriott, Epoque, Hilton Oradea.
“În 2012, urmărim o majorare a cotei de piață pe Retail cu 2%, consolidarea consecventă a brandului DAAS pe piața serviciilor pentru industria Horeca și o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro”, a mai adăugat Mocanu.
DAAS România a fost fondată în anul 1993, având ca obiect principal de activitate importul şi distribuţia de echipamente şi mobilier pentru industriile horeca şi retail alimentar, precum şi asigurarea serviciilor de întreţinere post-vânzare.