Serviciile și produsele anti-aging reprezintă, astăzi, motorul pieței produselor de îngrijire personală și de înfrumusețare, estimată să ajungă în doi ani la circa 190 miliarde de dolari la nivel global.
Creșterea populației în vârstă la nivel global a condus la o creștere impresionantă a solicitărilor pentru această piață. Potrivit unui raport al Transparency Market Research privind valoarea și tendințele pieței globale de antiaging până în 2019, rata compusă de creștere anuală este de 7,8% în intervalul și este preconizată să ajungă la valoarea de 191,7 miliarde de dolari la nivelul lui 2019 (de la 122,3 miliarde de dolari, cât era în 2013).
În acest context, Asociația de Medicină Anti-Aging va organiza între 5 și 7 mai cel de-al 9-lea Congres Internațional de Medicină Anti-Aging, cel mai mare de acest gen din regiunea Europei Centrale și de Est. Piața de serviciilor și produselor de antiaging include toate produsele de frumusete sau infrumusetare (inclusiv cosmetice, echipamente, spa si proceduri si tratatamente antiaging).
În altă ordine de idei, cifra de afaceri din piața produselor cosmetice și de parfumerie a depășit 5,5 miliarde lei anul trecut, potrivit unei analize efectuate de KeysFin. De asemenea, piața românească încă nu și-a atins potențialul maxim, dacă este să raportăm la piețele dezvoltate. ”În România, potrivit unor statistici realizate de jucătorii din domeniu, consumul de produse cosmetice și de parfumerie este de aproximativ 40 de euro/anual/persoană, în condițiile în care, în Franța, este de 4-5 ori mai mare”, reiese din analiză.