Metro, cel mai mare retail din Germania, a anunţat pierderi de 100 milioane de euro în primul trimestru al anului ca urmare a scăderii cererii şi a deprecierii valutare.

Grupul, care opereaza în 32 de tări din întreaga lume, a raportat pentru aceeaşi perioadă a anului trecut o pierdere netă de 15 milioane de euro.

În acelaşi timp câştigurile înainte de taxe şi impozite (EBIT) din perioada ianuarie – martie 2009 s-au injumătăţit, ajungând la  84 milioane euro.Veniturile retailerului au scăzut, de asemenea, cu 2,5%, la 15,2 miliarde de euro, de la 15,55 miliarde euro, afectate de scăderea cererii ca urmare a crizei financiare şi recesiunii. .

În ceea ce priveşte estimările pentru perioada următoare, oficialii Metro au refuzat să facă declaraţii, subliniind ca acest lucru este aproape imposibil tinând cont de climatul economic actual.

SURSA: FT