Metro, cel mai mare retail din Germania, a anunţat pierderi de 100 milioane de euro în primul trimestru al anului ca urmare a scăderii cererii şi a deprecierii valutare. Grupul, care opereaza în 32 de tări din întreaga lume, a raportat pentru aceeaşi perioadă a anului trecut o pierdere netă de 15 milioane de euro. În acelaşi timp câştigurile înainte de taxe şi impozite (EBIT) din perioada ianuarie - martie 2009 s-au injumătăţit, ajungând la 84 milioane euro.Venituril
Metro, cel mai mare retail din Germania, a anunţat pierderi de 100 milioane de euro în primul trimestru al anului ca urmare a scăderii cererii şi a deprecierii valutare.
Grupul, care opereaza în 32 de tări din întreaga lume, a raportat pentru aceeaşi perioadă a anului trecut o pierdere netă de 15 milioane de euro.
În acelaşi timp câştigurile înainte de taxe şi impozite (EBIT) din perioada ianuarie – martie 2009 s-au injumătăţit, ajungând la 84 milioane euro.Veniturile retailerului au scăzut, de asemenea, cu 2,5%, la 15,2 miliarde de euro, de la 15,55 miliarde euro, afectate de scăderea cererii ca urmare a crizei financiare şi recesiunii. .
În ceea ce priveşte estimările pentru perioada următoare, oficialii Metro au refuzat să facă declaraţii, subliniind ca acest lucru este aproape imposibil tinând cont de climatul economic actual.
SURSA: FT