Platforma financiară Revolut a înregistrat pierderi serioase în 2020, acestea dublându-se faţă de anul anterior, potrivit rezultatelor publicate luni. Ce planuri are compania britanică pentru acest an?
Pierderile anuale ale Revolut s-au dublat, a anunţat, luni, chiar platforma financiară britanică.
Pierderi de aproape 300 milioane de dolari în 2020 pentru Revolut
Mai precis, pierderile Revolut au urcat la peste 200 de milioane de lire sterline (278 milioane de dolari), cauza fiind costurile administrative de la investiţiile în mecanisme de control al riscului şi al conformităţii.
În 2020, costurile administrative ale firmei din domeniul tehnologiei financiare au urcat la 266 de milioane de lire sterline, de la 125 de milioane de lire sterline cu un an înainte, depăşind creşterea veniturilor, în urma extinderii pe noi pieţe, relatează agenţia Reuters.
Platforma Revolut a fost înfiinţată în anul 2015 şi a atras peste 15 milioane de clienţi de retail, oferind curs valutar, carduri de debit şi tranzacţionare de acţiuni.
Compania britanică are planuri mari de expansiune în acest an
Succesul înregistrat în aceşti ani a stimulat expansiunea Revolut, compania solicitând, în 2021, licenţă bancară în Statele Unite. Mai mult, în luna aprilie a acestui an, compania britanică anunţa că va angaja aproximativ 300 de persoane în India, unde construieşte un hub global de suport.
La nivel internaţional, firmele din domeniul tehnologiei financiare au fost forţate să-şi reducă costurile şi unele nu au reuşit să obţină finanţare, de când a izbucnit pandemia de coronavirus (COVID-19).
Revolut a evoluat de la începuturile sale ca un produs de schimb valutar, adăugând în permanenţă noi funcţionalităţi printre care se numără tranzacţionarea de acţiuni fără comisioane, criptomonedele sau conturile de business.
Revolut s-a lansat în 2015 cu misiunea de a construi o super-aplicaţie financiară prin care utilizatorii să poată gestiona toate aspectele care ţin de viaţa lor financiară. În patru ani, compania a atras peste 10 milioane de utilizatori, a obţinut investiţii în valoare totală de peste 800 milioane de dolari, iar acum are 2.000 de angajaţi la nivel global.