Astfel, beneficiind de o piata in China mult mai dinamica decat cele din Europa si SUA, Ping An a depasit Allianz, devenind cel mai valoros brand de asigurari al lumii, cu o valoare de 16,3 miliarde US$. Preocuparea continua pentru brand loyalty se traduce si intr-un scor foarte bun al Indexului de Brand Strength calculat de Brand Finance.
- De mentionat prezenta a inca doua branduri chinezesti in primele zece – prin China Life si AIA (Hong Kong).
- Brandul Allianz a pierdut 7% in valoare fata de anul trecut, slabita de cresterea daunelor si de performante mai slabe in investitii (datorate in principal dobanzilor scazute), dar beneficiind, pe de alta parte de crestera produselor de pensii pentru o populatie mai imbatranita in Europa.
- Valoarea brandului celui mai mare asigurator american, MetLife, a scazut cu 12%, coborand de pe locul 4 pe locul 9. MetLife trece printr-un proces de rebranding, renuntand dupa 30 de ani la personajul Snoopy – in speranta ca o abordare mai sobra va rezona mai bine cu clientii sai.
- Brandul cu cea mai mare crestere in valoare este Chubb (ca urmare a mega-fuziunii Chubb- Ace) – iar brandul cu cea mai mare scadere este NN Group, care a pierdut aproape 50% din valoare.
Intregul clasament si detalii privind cele mai mari branduri de asigurari ale lumii, precum si metodologia Brand Finance pot fi accesate in raportul Brand Finance Insurance 2017.