”Pipera este un pol de business, multe companii avându-și sediul acolo, astfel că mulți dintre abonații centrelor de sport lucrează în această zonă, proximitatea cu locul de muncă fiind și unul dintre factorii decisivi în alegerea sălii de sport. Cele mai multe persoane care ajung în centrele sportive din Pipera sunt angajați ale companiilor din zona finanțe și banking, telecom, respectiv IT. În ceea ce privește cartierele Militari și Berceni, datorită numărului mare de locuitori, prin urmare proximitatea sălilor cu locuințele utilizatorilor 7card, dar și a câtorva zone de business (ex. West Gate Militari), numărul de vizite anuale este destul de ridicat. Și alte cartiere cu mulți locuitori atrag un număr mare de persoane în sălile de sport”, spune Iulian Cîrciumaru, co-fondator 7card.

De exemplu, câte 7% dintre posesorii abonamentelor de sport ajung în săli din cartiere precum Crângași, același procentaj fiind valabil și pentru Rahova, în timp ce 6% ajung în centre sportive din Vitan. Potrivit lui Cîrciumaru, persoanele care ajung în sălile de sport din aceste cartiere sunt angajați din zona IT, pharma, FMCG și servicii medicale.  Sălile de sport din zona Centru (include Victoriei, Unirii, Romană și Universitate) atrag 10% dintre posesorii abonamentelor de sport. ”Centrul numără foarte multe clădiri de birouri ale firmelor mari, firme cu mulți angajați, companii cu care lucrăm de câtiva ani, astfel că, asemenea zonei Pipera, proximitatea jobului cu sala de sport este factor de decizie în alegerea centrului pentru exerciții. Mai mult, sălile din Centru sunt în drumul spre locul de muncă sau spre casă al posesorilor de abonamente 7card”, mai spune el.

Sălile de sport din cartierele Cotroceni și Titan atrag fiecare 5% dintre posesorii de abonamente sportive, în timp ce unitățile din Dristor doar 4%. Datorită proximității jobului cu alte săli de sport, locuitorii acestor cartiere, aleg centrele din alte zone ale Bucureștiului. Raportat la numărul de vizite și programele alese de posesorii abonamentelor sportive, cei mai mulți dintre bucureștenii care ajung la sală, 55%, optează pentru fitness și clasele de aerobic. În același timp, 30% dintre abonați aleg sălile cu piscină, iar 15% optează măcar o dată pe săptămână pentru antrenamente multifuncționale sau activități precum dans, arte marțiale, escaladă etc. Dintre abonații care ajung în sălile de sport din București, 58% sunt femei, în timp ce valoarea medie a abonamentului, la nivelul Capitalei, este de 30 de euro. 7card este un abonament lunar, care permite accesul la săli de sport din București, Iaşi, Timișoara, Cluj-Napoca, Brașov, Ploieşti, Craiova. Rețeaua număra în prezent peste 9.000 de abonați activi. Cifra de afaceri a 7card este estimată la 1,8 milioane de euro în 2015, iar pentru 2016 se prognozează o creștere de 75%.