Pistele aeroportului Henri Coandă vor funcționa, fără restricții, la sfârșitul lunii iunie

Pistele celui mai mare şi aglomerat aeroport din România vor fi funcţionale, fără restricţii, până la finele lunii iunie. Sub strica supraveghere a conducerii Companiei Naționale Aeroporturi București și specialiștilor din cadrul Autorității Aeronautice Civile Române, muncitorii au un program bine stabilit pentru a finaliza lucrările de asfaltare a pistelor și înlocuire a dalelor de beton de pe platformele Aeroportului Internațional Henri Coandă București.

Oficialii Companiei Naționale Aeroporturi București au aprobat un program de lucrări pentru pistele aeroportului și căile de rulare. Lucrările de reparații avansează în ritm rapid pe Aeroportul Internațional Henri Coandă București, calea de rulare Oscar este gata, iar la pista 1 s-au efectuat asfaltări pe aprioximativ 70% din suprafața totală de reparat de circa 18.000 mp. Muncitorii firmei Tehnic Asist lucrează intens și la înlocuirea dalelor de beton pe platformă. În baza unui contract în valoare de aproximativ 6 milioane euro, Tehnic Asist asigură servicii de proiectare și lucrări de reparații curente, covoare asfaltice turnate la cald, beton de ciment și colmatări a rosturilor, fisurilor și crăpăturilor la suprafețele pistelor, căilor de rulare și platformelor de îmbarcare ale Aeroportului Internațional Henri Coandă.

Traficul nu este afectat pentru că muncitorii lucrează în baza unui program bine stabilit. Programul de operațiuni este bine stabilit și a fost aprobat de conducerea CNAB și Autoritatea Aeronautică Civilă Române. Pista 1 este activă, în fiecare zi este autorizat un plan de intervenție. Se repară anumite suprafețe, lucrările trebuie finalizate în ritm rapid pentru că a două zi avioanele trebuie să decoleze sau să aterizeze.

Toata procedura de intervenție pe pista 1 este bine coordonată, muncitorii firmei Tehnic Asist lucrează într-un timp limitat, se frezează stratul de asfalt, în funcție de defecțiunile constatate, grosimea stratului frezat variază variază între 6 și 15 cm. După finalizarea lucrărilor de reparații pe pista 1, Tehnic Asist intră pe pista 2, unde efectuează lucrări de reparații și asfaltare.

La pista 2, lucrările vor începe în perioada următoare și vor dura aproximativ 20 de zile, urmând ca această pistă să poată fi folosită pe întreaga lungime de 3500 m. În circa 20 de zile se vor finaliza lucrările şi pe acea treime din pista 2, care stă închisă de mai mulţi ani, astfel încât este estimat că în mai puţin de o lună se poate vorbi de două piste în stare bună şi deschise traficului aerian. Pe platforma de îmbarcare și pe calea de rulare, dala din beton se schimbă, lucrările avansează într-un ritm susţinut .

Tehnic Asist s-a ocupat și de reabilitarea și modernizarea aeroporturilor din Suceava, Tulcea și Satu Mare.

Tehnic Asist și Homstrade participă la licitaţia autostrazii din Moldova

În asociere cu firma Homstrade, Tehnic Asist a depus o ofertă la licitația pentru centura orașului Bacău, primul tronson de autostradă din Moldova. Totodată aceeași asociere Tehnic Asist-SC Homstrade a depus ofertă pentru modenizarea DN52, Alexandria-Turnu Măgurele, un drum naţional în lungime de aproximativ 47 km.Tehnic Asist a a realizat mai multe proiecte de infrastrutură în judetețe Satu Mare, Botoșani, Bacău și Suceava.

În prezent, firmele Homstrade, Tehnic Asist derulează un contract, în valoare de peste 15 milioane euro, pentru reabilitarea și modernizarea unui drum județean din Satu Mare, în lungime de circa 49 km.