Pitch Stop

Agentiile de publicitate care au raspuns pana in prezent invitatiei la pitch sunt Focus/Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett&Target, Grey, Swap Studio, ArtPub, Adviser, AdEntity si Spotlight. Licitatia se afla in faza difuzarii caietului de sarcini impreuna cu primele detalii legate de compania ChevronTexaco. Contul a fost detinut in trecut de agentiile McCann Erickson si ulterior de Swap Studio.· Campofrio a desemnat castigatorul contului de BTL pentru anul 2003, agentia de publicita

Agentiile de publicitate care au raspuns pana in prezent invitatiei la pitch sunt Focus/Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett&Target, Grey, Swap Studio, ArtPub, Adviser, AdEntity si Spotlight. Licitatia se afla in faza difuzarii caietului de sarcini impreuna cu primele detalii legate de compania ChevronTexaco. Contul a fost detinut in trecut de agentiile McCann Erickson si ulterior de Swap Studio.

· Campofrio a desemnat castigatorul contului de BTL pentru anul 2003, agentia de publicitate Adviser, o alta licitatie pentru contul de creatie fiind in prezent in derulare. La pitchul pentru activitatile BTL au mai participat agentiile Thompson Connect si Punct Advertising. Pentru contul de creatie al Campofrio se afla in cursa agentiile de publicitate Leo Burnett&Target, Ogilvy&Mather, ADDV Euro RSCG, Headvertising si Adviser. Anterior pitchului, creatia Campofrio era facuta prin agentia spaniola Tiempo BBDO. Contul de media al Campofrio este administrat de agentia Media Direction.

· Agentia Media Insight a castigat pitchul pentru contul de media al companiei Hochland, pe anul 2003. Contul de media pe acest an este estimat la un milion de dolari. La licitatie au mai participat agentiile Grey, Optimedia, Initiative Media, Zenith Media si Carat.

· Agentia Mediaplan a castigat contul de media al companiei Eurial Invest (importator al marcii Peugeot in Romania), dupa un pitch la care au mai participat agentiile Initiative Media, Media Insight si Media Planning Group. Contul de media a fost detinut anterior de agentia Media Insight.

Companiile care doresc anunte un pitch o pot face fara ezitare in aceasta rubrica, de dragul transparentei fata de piata.