Costul de achiziție a unei francize este de 25.100 euro, iar costrul mediu pentru  deshiderea unei locații este de aproximativ 200.000 de euro, în funcție de suprafața locației și localizare. Această sumă include taxa de franciză, costurile operaționale (echipamentele, flotă) și de amenajare a unui punct Pizza Hut Delivery. Durata minimă a unui contract este de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire.

 „Programul de francizare face parte din strategia de dezvoltare a brandului Pizza Hut Delivery în România. Obiectivele noastre vizează extinderea rețelei de locații din România și deschiderea de unități în alte orașe importante din țară, punând bazele unui program sustenabil pe termen lung, prin intermediul căruia ne dorim să inițiem colaborări mutual benefice, cu parteneri de încredere”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant Pizza Hut Delivery.

Printre condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat pentru achiziționarea licenței, se numără deținerea sau închirierea unui spațiu ce trebuie să ocupe între 100 și 150 metri pătrați, să urmeze o perioadă de opt săptămâni de training specializat, respectarea numărului de salariați, ce trebuie să fie cuprins între 20 și 25 de persoane, dar și capitalul disponibil.

„Lansarea programului de francizare este o etapă firească în procesul de extindere în România. Programul nostru se va desfășura etapizat, pe parcursul a 2-3 luni, timp în care ne vom ocupa de certificarea noului partener în sistemul internațional de francizare și totodată oferirea de consultanță pentru amenajarea și deschiderea noii locații, activități pe care le putem demara și în paralel”, a declarat și Dan Ilie, Director Executiv Pizza Hut Delivery România.