Planul Walmart de a fura tinerii clienți de la Amazon

Magazinul online Jet.com, deținut de Walmart, se pregătește să lanseze propria linie de produse alimentare și articole de uz casnic pentru a concura cu Amazon.

Magazinul online Jet.com, pe care Walmart l-a achiziționat pentru aproximativ 3.3 miliarde de dolari în 2016, va lansa în curând propria sa marcă comercială privată care se va numi „Uniquely J „. Potrivit lui Meredith Klein, directorul PR al companiei Jet.com, marca este „proiectată pentru consumatorii tineri” și va fi disponibilă „în lunile următoare”.

Produsele incluse în gama Uniquely J includ: ulei de măsline, detergent de rufe și prosoape de hârtie. „În loc să ne concentrăm asupra oricărui aspect al dezvoltării produselor, am creat o experiență de brand unică, care va aborda stilul de viață al tinerilor „, a spus Klein într-o declarație.

Aceasta este ultima dintr-o serie de mișcări pe care Walmart le-a făcut să concureze cu rivalii Amazon și Target. Dorința companiei de a rămâne pe primul loc într-o piață de comerț electronic în continuă schimbare și ascensiune poate fi văzută prin colaborarea sa cu tehnologia inteligentă Google, precum și prin strategia agresivă de fuziuni si achiziții, prin care a achiziționat recent mărci comerciale cu amănuntul, cum ar fi Bonobos, Moosejaw, ShoeBuy și ModCloth. 

Mișcarea urmează  modelul celei mai recente achiziții ale companiei Amazon, lanțul alimentar de lux Whole Foods Market.