Parking București SA caută soluții mai accesibile pentru locuitorii Capitalei
Furnizorii de tehnologie sunt obligaţi să vină în sprijinul şoferilor din Capitală! Compania Municipală Parking București SA a cerut furnizorilor de tehnologie să propună soluții care să fie nu doar mai eficiente, ci și mai accesibile pentru locuitorii Capitalei.
Compania va acționa întotdeauna în interesul cetățenilor, prioritatea fiind binele acestora, nu profitul furnizorilor de tehnologie. Întrucât plata prin SMS era singura opțiune fără o alternativă pentru cetățeni, Parking București SA a cerut și altor furnizori de tehnologie să dezvolte soluții mai eficiente și mai accesibile pentru plata parcării prin SMS în București.
După evaluarea ofertelor primite, s-au introdus noi funcționalități în soluția de plată prin SMS, în beneficiul bucureștenilor. Prin stimularea competiției între diferitele sisteme și tehnologii de plată prin SMS, s-au demarat deja procedurile pentru reducerea tarifelor la această modalitate de plată.
În curând, locuitorii Capitalei şi șoferii care tranzitează orașul vor putea beneficia de costuri mai mici pentru plata parcării prin SMS.
„Foarte curând bucureștenii vor putea utiliza metoda de plată a parcării prin SMS cu costuri reduse.
Vă asigurăm că nici un cetățean care plătește parcarea nu va fi amendat din cauza folosirii vreunei metode de plată”, au transmis reprezentanţii Companiei Municipale Parking București SA.
Traficul din București ar putea fi mutat în subteran
Candidatul PNL pentru funcția de primar general al Capitalei, Sebastian Burduja, și-a propus un proiect ambițios: „TUB – Tunel Urban București”. Vrea să pună capăt problemelor de mobilitate urbană din București. Orașul este blocat și încremenit în timp din punct de vedere al dezvoltării infrastructurii. Un oraș modern trebuie să fie conceput pentru oameni, nu pentru mașini.
A propus soluția de a transfera traficul auto în subteran. Proiectul „TUB – Tunel Urban București” are ca scop legarea nordului de centrul Capitalei și mai departe, prin intermediul unui tunel subteran care ar descongestiona traficul și ar elibera spațiu la suprafață pentru utilizarea de către locuitori. S-a inspirat din modelul orașului american Boston.
Tunelul Urban ar conecta mai multe puncte importante din București, inclusiv Piața Presei Libere, Piața Arcului de Triumf, Charles de Gaulle, Piața Victoriei, Piața Romană, Piața Universității, Piața Unirii și Piața Tineretului.
„Da, e un oraș blocat. Bucureștiul a rămas parcă încremenit în timp, nu și-a dezvoltat infrastructura de mobilitate – și nu mă refer doar la infrastructura pentru mașini.
Mă refer și la benzi unice, s-a făcut prea puțin, asta e realitatea. Mă refer la piste de biciclete, nu s-a făcut aproape nimic în ultimii ani”, a declarat el într-o intervenție TV.