Plată self-service la Poșta Română

Clienții Poștei Române au acum posibilitatea de a plăti facturile către peste 200 de furnizori, incluzând servicii de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite, indiferent dacă se află în București sau în alte zone ale țării. Prin opțiunea de self-service, utilizatorii beneficiază de o soluție rapidă și convenabilă, revoluționând experiența de plată a utilităților și altor servicii.

„Ne-am angajat să transformăm Poșta Română într-o companie agilă și orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poștale din București reduc semnificativ timpul de așteptare la ghișeu și marchează încă un pas în direcția digitalizării și modernizării Companiei”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale „Poșta Română”.

Poșta Română, logo
Sursă: Poșta Română

Folosirea terminalelor self-service este foarte simplă

Clienții trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură și să urmeze instrucțiunile afișate pe ecran.

Meniul intuitiv este conceput pentru a fi ușor de utilizat chiar și pentru persoanele fără experiență tehnologică. De asemenea, personalul poștal este întotdeauna disponibil pentru a oferi asistență clienților care au nevoie de ajutor.

În paralel cu digitalizarea serviciilor, instituția va continua să ofere opțiuni tradiționale de plată la ghișeele poștale, inclusiv plata prin intermediul factorului poștal, pentru a satisface toate nevoile și preferințele clienților.

robot posta romana
SURSA FOTO: posta-romana.ro

Poșta Română continuă procesul de eficientizare a rutelor interregionale de transport

Compania Națională „Poșta Română” a stabilit un parteneriat cu companii de renume în transportul de mărfuri pentru a optimiza rutele de transport interregionale. Externalizarea acestor servicii adiționale promovează colaborarea cu firme românești specializate în acest sector.

Instituția, singura companie de curierat și servicii poștale din România care ajunge în toate colțurile țării, continuă să implementeze strategia de optimizare a rutelor de transport.

Proiectul pilot de externalizare a rutelor interregionale, derulat anul trecut, a fost un succes, atingându-și obiectivele:

  • livrări mai rapide
  • mai fiabile
  • și costuri reduse

„Continuăm să livrăm cu mai mare promptitudine și să rămânem un partener de încredere pentru toți clienții noștri. Compania are nevoie de soluții eficiente și realiste pentru reducerea timpului de efectuare a curselor poștale. Până la sfârșitul anului 2024, vom finaliza toate demersurile necesare pentru externalizarea rutelor de transport între toate Hub-urile logistice și de curierat la nivel național”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.