Pandora, cel mai mare serviciu de streaming muzical din SUA, a anunţat astăzi că va achiziţiona compania AdsWizz, liderul global în tehnologie de publicicate digitală audio pentru suma de 145 milioane dolari.
Prin această achiziţie Pandora îşi va îmbunătăţi capabilităţile de ad tech, punând la dispoziţia advertiserilor o acoperire mai mare a audientei şi posibilităţi de monetizare net superioare.
AdsWizz este una din puţinele firme de ad tech complet dedicate industriei Audio, cu o prezenţă în 39 de ţări, deservind cei mai mari jucători din industrie: Spotify, Deezer, NRJ, Pandora, PodCastOne, Bauer Media, RMS, etc.
În prezent AdsWizz are 150 de angajaţi global, HQ în San Mateo SUA şi centrul principal de engineering în Bucureşti.
AdsWizz va continua să crească biroul din România în urma acestei achiziţii cu 50%, dorind ca împreună cu Pandora, să dezvolte şi mai multe produse şi să penetreze cât mai multe pieţe. Compania va continua să caute profile de Java developers, Big Data, QA Automation Developers, Operation Engineers şi DevOps.
În urma tranzacţiei de 145 de milioane dolari, AdsWizz devine subsidiara companiei Pandora, Alexis van de Wyer râmânând CEO al AdsWizz.