Grupul de retail Flamingo International mizeaza pe un ritm rapid de crestere a vanzarilor pe platforma online, pana la 5% din vanzarile totale pentru 2009. In acest an, vanzarile online ar putea ajunge la mai mult de 1% din cifra de afaceri prognozata, au anuntat oficialii companiei. Pana in 2010 acestia mizeaza ca vanzarile prin platforma eflamingo.ro sa ajunga la 10%.

„Platforma online eflamingo.ro a fost lansata in luna aprilie si a abosrbit o investitie initiala de 500.000 de euro. Pana in acest moment insa, investitia a fost suplimentata cu inca 100.000 de euro pentru sporirea functionabilitatii si a accesibilitatii”, au declarat reprezentantii companiei.

Oficialii Flamingo se asteapta, de asemenea, la o crestere a vanzarilor pe www.eflamingo.ro in perioada sarbatorilor de iarna.

Grupul Flamingo detine in prezent peste 100 magazine la nivel national prin cele trei retele Flanco, Flanco World si Flamingo Computers.

Flamingo International se afla pe piata din Romania incepand din anul 1994, axandu-se pe comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Din 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.

Sursa: Flamingo