Extra-beneficii ușor de accesat
Într-o lume în care digitalizarea și avansul tehnologic sunt prezente peste tot, Pluxee România a adăugat în portofoliul său varianta de card în format virtual, o soluție inovatoare care răspunde nevoilor angajaților și tendințelor actuale din piață.
Cardul virtual beneficiază de emitere și activare rapidă. Companiile pot plasa comanda online. Angajații nu mai sunt nevoiți să aștepte livrarea cardului fizic. Ei primesc un email cu informațiile necesare activării cardului în aplicația Pluxee, iar cardul poate fi folosit imediat după activare și încărcare. Concret, angajații pot face plăți în aceeași zi în care angajatorul activează cardul și încarcă suma aferentă beneficiului extrasalarial oferit. Această opțiune demonstrează că în centrul tuturor acțiunilor dezvoltate de Pluxee se află utilizatorii și dorința de a le oferi acestora o experiență digitală ușor de accesat.
„Suntem în permanență atenți la nevoile clienților noștri și la dinamica pieței. O tendință care se remarcă tot mai puternic este aceea de a găsi soluții ușor de utilizat, care pot fi integrate în obiceiurile de zi cu zi ale angajaților și care, astfel, îi pot ajuta să salveze timp. Cardul virtual de la Pluxee se aliniază acestei nevoi, deoarece poate fi folosit pentru plăți online, dar și la POS, cu telefonul mobil sau smartwatch-ul. Astfel, angajații care primesc beneficii extrasalariale emise de Pluxee au parte de o experiență digitală completă”, a declarat Doris Dezzani, Chief Marketing Officer, Pluxee România.
Experiență îmbunătățită pentru angajatori
Cardurile virtuale de la Pluxee sunt instrumente care îi ajută pe angajatori să reducă costurile operaționale și logistice. Fără taxele de emitere și transport a cardurilor fizice, angajatorii pot face economii la buget si pot redirecționa sumele economisite către alte arii strategice ale afacerii. Deoarece procesul de comandare și activare a cardurilor este complet digital, angajatorii pot gestiona mai ușor și mai rapid beneficiile extrasalariale pe care le oferă angajaților.
Pluxee, o companie orientată spre viitor
Prin lansarea cardului virtual, Pluxee continuă procesul de digitalizare a portofoliului de produse, ca opțiune pentru cei peste 35.000 de clienți și peste 2 milioane de angajați care folosesc produsele companiei într-o rețea de peste 55.000 de comercianți. Pluxee este una dintre companiile care susține activ digitalizarea și investește constant în soluții tehnologice care să crească gradul de motivație și implicare a angajaților români.
Lansarea cardului virtual marchează aproape 10 ani de la prima inovație adusă pe piața beneficiilor extrasalariale, prin prima plată cu telefonul mobil folosind un card Pluxee. Ulterior, prin facilitarea primelor plăți online la comercianți și prin completarea ofertei pentru clienți cu parteneriate inovatoare, Pluxee a demonstrat că este o companie cu spirit inovator și competitiv, contribuind în mod semnificativ la digitalizarea industriei de beneficii extrasalariale.
De asemenea, lansarea cardurilor în format virtual se aliniază cu strategia globală de responsabilitate socială corporativă (CSR) a companiei, care vizează reducerea amprentei de carbon cu 90% până în 2035. Emiterea unui card de plastic generează o cantitate semnificativă de emisii de CO2. Prin utilizarea cardului virtual și renunțarea la tipărirea suportului de plastic al cardului, clienții Pluxee pot contribui la reducerea amprentei de carbon și la protejarea mediului înconjurător. Compania estimează că trecerea treptată la varianta virtuală a cardurilor ar putea reduce cu 340 de tone de emisii de CO2, echivalentul neutralizării emisiilor de carbon de pe 170 hectare de pădure.