Plăţile mobile, mai accesibile pentru comercianţii online

PayPal a lansat, luni, în cadrul Mobile World Congress de la Barcelona, PayPal Carrier Payment Network, iniţiativa care urmăreşte să facă accesibile plăţile mobile unui număr mai mare de comercianţi online.

În cadrul PayPal Carrier Payment Network, PayPal va colabora cu peste 250 de operatori şi peste 1.500 de comercianţi de bunuri digitale, în vederea extinderii plătilor mobile şi pentru a crea  experiente noi şi profitabile pentru operatorii de reţele, comercianţi şi consumatori.

Iniţiativa PayPal presupune revizuirea standardelor operatorilor de reţele în vederea optimizării experienţei utilizatorilor, creşterea flexibilităţii plăţilor mobile şi majorarea valorilor plăţilor pentru comercianţi. Această măsură va permite operatorilor de reţele să acopere întreaga piaţă a bunurilor digitale, a carei valoare urmează să ajungă la circa 220 miliarde de euro în 2014, conform Juniper Research.    

PayPal colaborează deja cu principala companie spaniolă de ticketing Entradas.com pentru a le permite consumatorilor să economisească timp şi să achiziţioneze bilete cu ajutorul telefonului mobil şi a PayPal. După integrarea PayPal în aplicaţia sa, realizată în urmă cu câteva săptămâni, Entradas.com a înregistrat o creştere de peste 15% a clienţilor care achiziţioneaza bilete utilizând PayPal.

PayPal are un parteneriat şi cu Yotel prin care clienţii vor putea să îşi rezerve camere la hotelurile Yotel din New York, în cele de pe aeroporturile londoneze Heathrow şi Gatwick sau pe aeroportul Schipol din Amsterdam. Cu ajutorul telefonului mobil şi a PayPal, călătorii trebuie doar să acceseze site-ul Yotel prin intermediul browserului mobil şi să urmeze instrucţiunile de rezervare a unei camere, totul în mai puţin de 60 de secunde şi fără să fie nevoiţi să descarce o aplicaţie specială în acest sens.