Potrivit reprezentanţilor NETOPIA, tranzacţia medie procesată s-a ridicat, în primele luni ale lui 2015, la 50 de euro, în creştere cu circa 25% faţă de media plăţilor online de anul trecut. Tot în primele luni ale acestui an a crescut şi numărul tranzacţiilor online care depăşesc ordinul sutelor de euro. În primele luni ale anului, compania a procesat circa 1.000 de plăţi mai mari de 1000 euro.
Creşterile înregistrate în primul trimestru vin, pe de o parte, pe fondul încrederii şi a adopţiei tot mai ridicate a plăţii online cu cardul în România, dar şi datorită celor peste 150 de comercianţi noi atraşi de platforma mobilPay.
„Am început anul cu creşteri pe toate zonele, iar asta arată că plata online cu cardul, inclusiv cea de pe dispozitive mobile, prinde din ce în ce mai bine în România. Am reuşit să creştem chiar şi raportat la ultimul trimestru al anului trecut, perioada de boom a plăţilor online, pe fondul Black Friday şi al sărbătorilor, iar asta denotă încredere şi stabilitate în actul de cumpărare online”, declară Antonio Eram, CEO şi Fondator NETOPIA mobilPay.
Cea mai mare tranzacţie online cu cardul raportată de companie în primul trimestru al lui 2015 s-a ridicat la circa 9.000 euro, pentru servicii, iar alte două tranzacţii procesate de NETOPIA mobilPay tot pentru servicii, din partea aceluiaşi comerciant, au totalizat aproximativ 17.000 euro.
Tranzacţiile prin mobilPay Wallet au crescut de 10 ori într-un an
Şi plăţile realizate de pe smartphone, prin intermediul portofelului digital mobilPay Wallet, au raportat un avans important la începutul acestui an. Numărul tranzacţiilor procesate prin mobilPay Wallet a crescut de 10 ori faţă de primul trimestru al lui 2014, în timp ce valoarea lor a crescut de 3 ori faţă de perioada similară a lui 2014.
Numărul tranzacţiilor mobilPay Wallet a fost impulsionat şi de introducerea opţiunii de plată online a mijloacelor de transport în comun din Alba Iulia, Turda şi Cluj-Napoca.