Evenimentul de relansare a brandului a avut loc miercuri în Hong Kong, iar producţia va începe la sfârşitul acestui an într-o fabrică de hârtie fotografică din Olanda. Investitorii se aşteaptă la vânzări de peste un miliard de dolari în anul următor.
Relansarea pe piaţă a brandului Polaroid a fost ideea unui grup de investitori condus de Gordon Brothers Group din Boston, Consumer Capital Corp. din Toronto şi Giovanni Tomaselli, managing director şa Summit Global Group. Aceştia au plătit 66 de milioane de dolari pentru 75% din brand şi proprietate intelectuală (celelalte 25 de procente merg la creditorii Polaroid) şi alte 20 de milioane pentru acţiunile companiei. “Compaia a dat faliment, dar brandul nu”, a spus Stephen Miller, preşedintele Gordon Brothers Brand Division.
„Vom relansa mai multe produse Polaroid, nu doar filme şi aparate, ci şi rame digitale şi imprimante Pogo, cu ajutorul cărora pot fi printate fotografii în format Polaroid de pe orice aparat digital”, a spus Giovanni Tomaselli la conferinţa de relansare. Acesta se aşteaptă la vânzări de peste un miliard de dolari anul viitor, în care se vor relansa de asemenea şi câteva camere digitale.
Anunţul a venit la doar 5 zile după ce ultimele filme produse de Polaroid au expirat. Noile filme vor fi produse de una dintre cele trei fabrici care produceau filmele până în 2008. Celelalte două fabrici au fost desfiinţate după falimentul companiei.