La studiu au participat 2.800 de companii din 113 țări, care au declarat că au implementat sau că au în plan să ia măsuri de sustenabilitate energetică, pe care o văd ca "un avantaj competitțonal".
"Companiile sunt din ce în ce mai atente și receptive la acest tip de abordare, ceea ce indică faptul că politicile de sustenabilitate energetică vor fi strategice în viitor", a declarat David Kiron, co-autor al reportului.
În topul companiilor care au implementat astfel de politici conduc cele din sectorul manufacturier (produse de consum, chimicale și automobile).
Pe lângă economia la energie și resurse, companiile reușesc adesea să își îmbunătățească imaginea prin astfel de măsuri.
De exemplu, UPS oferă clienților posibilitatea să își aleagă un ambalaj total nepoluant pentru colet, pentru un mic adaos la prețul de bază. Starbucks a încheiat recent un parteneriat cu MIT, prin care se angajează să ajute la dezvoltarea unor materiale pentru fabricarea recipientelor care să fie cât mai puțin dăunătoare mediului înconjurător.
Studiu MIT: Politicile verzi majorează profiturile companiilor
31 ianuarie 2012, 21:20
Ultima modificare în 31 ianuarie 2012, 23:20
O treime dintre companiile care au implementat politici de sustenabilitate energetică au avut profituri mai mari după ce au luat aceste măsuri, arată un studiu global al universității americane Massachusetts Institute of Technology (MIT)
Etichete: companie,
energetic,
starbucks,
verde
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook