La studiu au participat 2.800 de companii din 113 țări, care au declarat că au implementat sau că au în plan să ia măsuri de sustenabilitate energetică, pe care o văd ca "un avantaj competitțonal".
"Companiile sunt din ce în ce mai atente și receptive la acest tip de abordare, ceea ce indică faptul că politicile de sustenabilitate energetică vor fi strategice în viitor", a declarat David Kiron, co-autor al reportului.
 
În topul companiilor care au implementat astfel de politici conduc cele din sectorul manufacturier (produse de consum, chimicale și automobile).
Pe lângă economia la energie și resurse, companiile reușesc adesea să își îmbunătățească imaginea prin astfel de măsuri.
De exemplu, UPS oferă clienților posibilitatea să își aleagă un ambalaj total nepoluant pentru colet, pentru un mic adaos la prețul de bază. Starbucks a încheiat recent un parteneriat cu MIT, prin care se angajează să ajute la dezvoltarea unor materiale pentru fabricarea recipientelor care să fie cât mai puțin dăunătoare mediului înconjurător.