Din 1997 şi până în prezent, KFC a deschis 42 de restaurante în România, dintre care 18 în Bucuresti, 4 în zona de nord-est, 12 în zona de sud-est, 5 în zona de vest şi 3 în centrul ţării.
De anul acesta, strategia de dezvoltare a companiei se axeaza în principal pe deschiderea de restaurante de tip drive-thru. În prezent, KFC deţine un restaurant de acest tip la Sibiu, 17 restaurante de tip stradal şi 24 de restaurante situate în centre comerciale.
KFC a avut pe piața locală venituri de 38,2 milioane de euro în 2011. Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu, cunoscut în special pentru proiectul Băneasa. Numele lui este legat de aducerea în România şi a francizelor Pizza Hut și PHD, operate prin firma American Restaurant System.
Principalii competitori ai KFC sunt lanțurile de tip fast-food McDonald’s, cu o rețea de 64 de restaurante, Burger King, o franciză controlată de oamenii de afaceri Eli Davidai și Marius Nasta, care deține doar șase unități pe piața locală (anul trecut au fost închise trei restaurante) şi Subway (1).
Piața românească a localurilor de tip fast-food a ajuns la 500 de milioane de euro, adică jumătate din întregul domeniul de restaurante.