Modelul Porsche 918 Spyder va fi produs, în curând, în versiune de serie şi are la bază bolidul prezentat atât în cadrul Salonului Auto de la Geneva 2010, cât şi la Auto China din Beijing.
Consiliul de Supraveghere al Porsche au aprobat, în ultima şedinţă, dezvoltarea modelului de serie Porsche 918 Spyder, care să aibă la bază maşina prezentată în cadrul Saloanelor Auto de la Geneva şi Bejing, se arată într-un comunicat al Porsche România.
“Producerea modelului 918 Spyder într-o serie limitată, dovedeste că am ales drumul corect pentru Porsche în ceea ce priveşte Porsche Intelligent Performance şi combinarea conceptelor eficiente de propulsie cu înaltă performanţă. Vom dezvolta 918 Spyder în Weissach şi îl vom asambla la Zuffenhausen. Aceasta este o decizie favorabilă şi pentru locaţia de producţie din Germania”, a declarat Michael Macht, preşedintele Consiliului de Administraţie al Porsche AG.
Studiul-concept 918 Spyder permite emisii CO2 de doar 70 g/km, ceea ce corespunde unui consum de combustibil de trei litri/100 km, conform NEDC (New European Driving Cycle).
Producătorul german a precizat că detalii suplimentare despre noua maşină vor fie dezvăluite în următoarele luni.
918 Spyder beneficiază de un sistem de propulsie hibrid. Tandemul utilizat este un motor V8 care dezvoltă 500 CP la 9.200 rpm şi două motoare electrice, unul pe puntea faţă şi celălalt pe cea din spate, care dezvoltă 208 CP.
Puterea este livrată printr-o transmisie automată PDK cu şapte rapoarte. În mod electric, 918 Spyder poate parcurge 25 km.
Tehnologia hibridă permite conceptului să atingă 100 km/h în numai 3,2 secunde, iar viteza maximă poate ajunge la 320 km/h.