Cele două versiuni – Boxster și Boxster S – vor fi animate de clasicele motoare boxer cu șase cilindri – de 2.7, respectiv, 3.4 litri. Scăderea capacității cilindrice, de la 2.9 litri, pe care o propune agregatul inferior, nu trebuie să dezamăgească. Noua versiune de bază are 265 de cai-putere, așadar, cu zece mai mult decât cea pe care o înlocuiește. Boxster S mizează pe 315 cai-putere pentru a putea acoperi sprintul clasic 0-100 km/h în fix cinci secunde.

Porsche oferă standard o cutie de viteze manuală cu 6+1 trepte și, opțional, una automată (PDK, dublu ambreiaj) cu 7+1 rapoarte.

Consumul mixt oficial este de numai 7,7 l/100 km, în cazul Boxsterului „utilat“ cu 265 CP. Roadsterul mai puternic ar avea nevoie, susține producătorul, de opt litri de benzină la suta de kilometri.

Cu cine concurează:
BMW Z4, Mercedes-Benz SLK, Audi TT Roadster, Nissan 370Z Roadster

Când vine în România:
În luna mai