Produs în ediție limitată, primul 911 R (R-ul provine de la Racing) s-a afirmat în cursele de raliu, în competiția Targa Florio și în curse de viteză pentru stabilirea de recorduri mondiale. La fel ca și predecesorul său legendar, noul 911 R este construit folosind sistematic materiale ușoare, atinge performanțe impresionante și oferă o experiență de conducere unică. Acest vehicul, realizat într-o ediție limitată, de 991 de unități, are o greutate totală de 1.370 kg și este, în prezent, cea mai ușoară versiune a modelului 911.
Inima noului model 911 R este motorul boxer cu șase cilindri, poziționat în partea din spate, cu o cilindree de patru litri, caracteristici familiare modelului 911 GT3 RS. Motorul de competiție dezvoltă 500 CP la 8.250 rpm și generează 460 Nm la o turație de 6.250 rpm. Cu tracțiune spate, bolidul sprintează de la 0 la 100 km/h în 3,8 secunde. Consumul mixt de combustibil este de 13,3l/100km. Noul 911 R poate fi comandat începând de astăzi, putând fi livrat din luna mai. Prețul de pornire este specific fiecărei piețe.