Prioritatea Porsche, companie grav afectată de criza economică, este de a produce o maşină al cărei preţ să fie semnificativ mai mic dcât cel al modelului Porsche Boxter, care, la 46.506 euro se situează la limita de jos a gamei constructorului de maşini sport, a declarat directorul de ezvoltare al companiei, Wolfgang Duerheimer, citat de revista germană „Automobilwoche”.
Potrivit lui Wolfgang Duerheimer, cooperarea strânsă cu Volkswagen, cel mai mare constructor auto din Europa, va face posibilă reducerea costurilor.
Astfel, simbolul Porsche, care timp de zeci de ani a însemnat apartenenţa la o clasă socială din care fac parte aproape exclusiv oameni înstăriţi, ar putea deveni o marcă accesibilă aproape oricui.
Porsche a anunţat luna trecută o scădere cu 24% a vânzărilor în registrate în anul financiar ce se încheie la 31 iulie. Cu toate acestea, compania şi-a exprimat optimismul cu privire la depăşirea celei mai grele perioade din criză.