In contradictie cu perceptia comuna, potrivit careia utilizatorii de Internet sunt firi mai retrase, studiul ne arata ca ei sunt extrovertiti, agreeaza iesirile cu prietenii, prefera sa-si petreaca serile in baruri si sa urmareasca filme la cinema decat sa stea in fata televizorului.Legat de nivelul de trai al internautilor, atat de important pentru clientii de publicitate online, studiul TGIL? reliefeaza ca, in randul lor, intalnim de trei ori mai multe persoane, comparativ cu media la nivel ur
In contradictie cu perceptia comuna, potrivit careia utilizatorii de Internet sunt firi mai retrase, studiul ne arata ca ei sunt extrovertiti, agreeaza iesirile cu prietenii, prefera sa-si petreaca serile in baruri si sa urmareasca filme la cinema decat sa stea in fata televizorului.
Legat de nivelul de trai al internautilor, atat de important pentru clientii de publicitate online, studiul TGIL? reliefeaza ca, in randul lor, intalnim de trei ori mai multe persoane, comparativ cu media la nivel urban, care si-au petrecut vacanta in strainatate si care detin carduri bancare. Aproape jumatate au telefon mobil, iar 53% au acasa un PC. Cei mai multi dintre acestia (21%) folosesc calculatorul pentru jocuri, 18% il utilizeaza in scopuri educationale, iar 15% pentru navigarea pe Internet.
Spre deosebire de restul populatiei, internautul este mai putin indreptat spre calcularea minutioasa a bugetului, insa se rasplateste cu un pranz la restaurant, ii place sa incerce bauturi noi si sa cumpere mancare din restaurante de tip fast-food. De asemenea, in randul utilizatorilor de Internet gasim procente de doua ori mai mari decat media la nivel urban, de persoane care consuma gin, whisky sau vermut.
„Spre deosebire de situatia de acum un an, cand internautul roman era student sau elev fara bani, profilul actual mi se pare un target bun spre foarte bun. Acum, utilizatorul de Internet isi permite pranzul in oras, incearca bauturi noi si le prefera pe cele rafinate”, spune Orlando Nicoara, director de dezvoltare la NetBridge Investments.
„Regele” Net-ului ramane mail-ul
Studiul celor de la Mercury Marketing and Research Consultants arata ca utilizatorii de Internet reprezinta, la nivelul Romaniei, 12% din populatia urbana adulta si ca majoritatea sunt barbati (56%). Cu toate acestea, „numarul femeilor care navigheaza pe Internet este foarte mare”, mai spune Orlando Nicoara. Dar ce cauta femeile pe Internet? Majoritatea se pare ca palavragesc si stabilesc intalniri pe chat, dupa cum marturiseste Eugen Nicolae, patronul retelei de cluburi Internet CafA